خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-11

۳ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید امتیاز وام بانک رسالت در شهرستان رباط‌کریم استان تهران
مبلغ : 36 میلیون تومان
شهر : رباط‌کریم
کارمزد : 2 درصد
تعداد قسط : 56 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

مبلغ وام سوم با توجه به امتیازهای شما از قسط‌های وام اول و سقف مجاز بانک پرداخت می‌شود و کارمزدش ۴ درصد است. مثلا، اگر ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده‌ی ویژه‌ی بانک مهر ایران واریز کنید، بعد از تشکیل پرونده می‌توانید ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. وام دوم همزمان با وام اول و تا سقف ۵۰ میلیون تومان به شما داده می‌شود. همچنین، می‌توانید امتیاز هر دو وام را به یکی از بستگان خودتان هم واگذار کنید. بعد از اینکه وام اول و دوم را تسویه کردید، می‌توانید وام سوم را بگیرید.
برای دریافت کالا کارت مهر ایران لازم نیست سرمایه‌ی خودتان را به مدت طولانی در بانک نگه دارید، کافی است برای خرید کالا وام قرض‌الحسنه بگیرید. همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند از کالا کارت مهر ایران استفاده کنند، به شرط اینکه چک برگشتی یا بدهی نداشته باشند. 
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است. بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از وام‌های بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح می‌دهیم. اطلاعات و شرایط وام‌ها با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۲ است.
یکی از وام‌های بانک مهر ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه است که با ۴ درصد کارمزد و سقف ۳۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. در صورتی‌که میانگین حساب شما ۳ تا ۱۲ ماه باشد، می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. سود این وام ۴ درصد است و به ضمانت رسمی احتیاج دارد. حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه و مدت زمان خواب سپرده هم ۳ ماه است. برای دریافت این وام باید پرونده تشکیل دهید و مراحل اعتبارسنجی را انجام دهید.
برای ثبت شدن نظرتان لطفا بخش‌های ستاره‌دار را کامل کنید.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.

دوستان ما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.